2011. szeptember 8., csütörtök

Mencseszter ingleend inglend

Eurósztár szoftver teszt konferencia novemberben Mencseszterben. Hogy veszem rá a fõnököm, hogy legalább egy részét fizesse, ebben a nem épp rózsás gazdasági helyzetben?

Mondtam már,. milyen jó szakmám van? Testekkel foglalkozom. Test mendzser vagyok.

---

Már megint meghülyültem, megrendeltem újra a helyi Népszabadságot. Tegnap megjött az elsõ szám, ma meg a második, s még a tegnapinak sem értem a végére. Szólni kéne, hogy csak minden harmadik nap küldjék, mert kevés a kapacitás. Kicsi a kanbanom. Arra gondoltam, az érdekes cikkeket kivágom, és csak a többit olvasom el. Priorizálni kell a backlogom.

1 megjegyzés:

Negra írta...

Képzeld, valamelyik nap felhívott egy üzletkötő a megyei hírlaptól, hogy fizessek elő MOST a hírlapjukra egy fél évre, és ajándékba adnak 24 kg cukrot..

TESSÉK???

Aztán be volt pár nap múlva dobva a postaládámba egy bemutató szám, abban már egy egész oldalas reklám arról szólt, hogy 1 hónap előfizetésért 2 l, .... fél éves előfizetésnél 18 liter étolajat adnak ajándékba.

Itt így sem kell az előfizetés a népnek (én pl. az egész lapban találtam 2 cikket, amin 3 perc alatt átfutottam), Te meg ott a bőség zavarában, olvasnivalóilag?! :D