2012. november 23., péntek

Vizi

Gondoltam kihagyom ma az uszodát, mert az is mozgás, szét ne repedjen a deréktáji dinnyém. Aztán mégis elmentem a családi úszásra, hátha a víz nyomása visszanyomja a sérvem. Meg úszás után mindig egy csomó vizet dob el a szervezetem, hátha segít fogyni egy kilót, az is valami. Meg a szauna, kiizadok egy másik adagot. De hát nem ezt akartam megírni.

Még jó, hogy elmentem úszni, mert láttam a gyereket életében elõször úszómellény nélkül úszni. Békalábak vannak a lába helyén, azzal söpör végig a medencén. A víz alá merülést is most tanulja, hát természetesen a víz alatt úszik, mint a béka. A kezeit nem használja, azzal mindenféle karikákat meg figurákat gyûjtöget.

Azért rossz ez a pocak, mert olyan, mintha terhes lennék, és egyrészt ciki vele az uszodában mutatkozni, másrészt nem múlik el 9 hónap után hirtelen.

Nincsenek megjegyzések: