2012. december 28., péntek

Karácsony utáni tengs lengs

Egész nyugis volt a karácsony, elmaradt a szokásos idegbaj, mert szépen türelmesen díszítettük a fát, és hagytuk, hogy a gyerek pakolja a díszeket. Szaloncukor is volt, hiába volt bazi drága, a milka is rossz ízû (marcipánost és feketeerdõt hoztam). Karácsony másnapján 25 centi hó állt a kocsi tetején, az udvarban meg már fél méter, a tetõn meg annyi a hó, mint tavaly márciusban. Ki kellett mennem hómunkázni, a mínusz 14-ben bekaptam a hideget és most torokfájással itthonról dolgozom. Két napra rá plussz van, olvad, korcsolyapálya a város. Kár, mert most építettünk az udvarban hóvárat. Izzasztom magam, pizzát sütöttem, megint megégettem a kezem, ez már menetrendszerû. Most épp kenyér lett a maradék tésztából, és amikor le akartam takarni, hozzáértem a tepsihez. Le vagyok robbanva, kár, mert tegnap, amint lehetett, bevásároltam a tüzijátékot, s lehet, hogy nem is lesz alkalmam ellövöldözni. De ha itt lennének a fiaim... Akkor lenne nagy buli.

Nincsenek megjegyzések: