2012. december 18., kedd

Nemajánlom: bookline

Az ember mindig a saját kárán tanul. Most tanuljatok az enyémen. Ne rendeljetek a bookline-tól (így csupa kisbetûvel, az internet boltok nemecsekje), mert megbizhatatlan. Múlt hétfõn rendeltem pár könyvet a lányomnak karácsonyra. Azt igérték, 2-3 nap a szállítás, pont belefér, csütörtökon, de ha cigánygyerekek potyognak az égbõl, akkor is legkésõbb vasárnap át tudom venni, s lesz karácsony. Már az a "2-3" is gyanús volt, ha van nekik raktáron (mutatta a net, hogy van), akkor miért nem tudják azonnal, vagy másnap dobozolni, miért a bizonytalanság? Errõl arra következtetek, hogy nem profik, fapadosak, a processzeik nincsenek rendben. Mert manapság nagyon fontos lenne, hogy egy szolgáltatás pontosan tudjon kiszállítást igérni. Mint a középkorban, mikor egész nap otthon kellett lenni, ha jött a futár.

Na de a tényleg, a lényeg az, hogy csütörtökön felhívtam õket, mi van. Azt mondták, hogy jobb lemondani azokat a tételeket, amik nem érkeztek meg, így a többit még megkaphatom. Le is mondtam, aztán vártam, és még ma, kedden sem voltak képesek azokat, amik már beérkeztek elvinni a boltba. Aszalják meg!

Az Alexandra ezzel szemben, vagy ennek ellenére 1 napra igéri a szállítást, és még soha nem késtek. Lám, nekik pontosabb az árukészlet-nyilvántartásuk, jobb a processzük, gondolom ott a raktárban csomagolják az árut egybõl, és ha jön a karácsony, nem esnek hasra, hanem felvesznek diák munkaerõt.

Nekünk meg a bookline jól elcseszte a gyerek karácsonyi ajándékait, a Bori-könyveket. Többet soha nem rendelek tõlük.

(Ja, hogy a diák munkaerõ most tüntet? akkor vegyenek fel nyugdíjast, vagy munkanélkülit, a karácsony nem annyira elõreláthatatlan, mint a havazás.)

1 megjegyzés:

LJ írta...

Ez most kb. olyan panasz, mint A-nak az Amazon. Egyszer rendelt, nem jott be --> az Amazon szar, soha tobbe, blabla. Rendeltunk mar a Booklinetol, megjott, nem volt vele gond. Ezt elcsesztek neked, de ettol meg nem biztos, hogy mindaz, amit irtal roluk igaz.