2012. december 17., hétfő

Reptéren kapható

Hetek óta várom, hogy megjöjjön a Lumia 920-as, erre a Helsinki reptéren látom. Kérdem, hogy van-e nekik. Mondja milyen szín kell? Kérdem milyen színben van? Mondja sárga, piros, fehér, ami a vitrinben látszik. Kérdem ha most megrendelem, mikor vehetem át? Mondja nem kell megrendelni, vihetem azonnal. Basszus basszus és basszus (kulcs). Hogy a fenébe ne kéne, de már sorban állok máshol. Meg ha most megveszem, akkor sem tudom mutatni a rokonoknak, mert kisebb SIM kell bele. Meg ha lenne kisebb SIM, akkor se, mert nem volt idõm használni, úgy bemutatni, hogy nem ismerem meg ciki. Hát nem?

Ha kell Lumia 920, a Helsinki reptéren kapható, legalábbis ha innen kifele utaztok.

(Diszklémer: A képet loptam. Próbáltam az eredetit belinkelni, de ma úgy csináljátok a vacak veboldalaitokat, hogy a kép forrását / címét nem lehet kivadászni. Így inkább lementem, és úgy adom, mintha a sajátom lenne. Magatokra vessetek füvet. Osszátok meg!)

Jut eszembe: C'mon baby [like] my fire.

1 megjegyzés:

LJ írta...

"ha most megveszem, akkor sem tudom mutatni a rokonoknak"

Csak ezert kell uj telo??? :D