2012. december 5., szerda

Vonalaim

Hogy a fogyókúrámról is beszámoljak: ma gyümölcsnapot tartottam. A szokásos Ristorante spenótos pizza mellé megettem egy körtét, egy almát, és megittam két narancs frissen kicsavart vérét. Akarom mondani.

Hogy lehet a Ristorante pizza ennyire finom? És csak 2.5 euro.

---
Készülök a holnapi ünnepre. Reggel virsli lesz, ünnepélyesen levágjuk az utolsó csomag magyarországi vegavirslit (érdekes módon itt nem kapni), délre töltöttpaprika magyar paprikából (egy hete még lehetett kapni a K-marketben), desszertnek gesztenyepüré a magyarországi fagyasztott gesztenyébõl (ma láttam friss gesztenyét a S-marketben), vacsorára meg magyar mikulásbuli. Jut eszembe, pár napja vettem magyar csalamádét az S-ben. A mikuláscsomagba is magyar cukorkák, dunakavics, cerbona, sport- és balatonszelet mennek. Hát igen, mi így ünnepeljük a legnagyobb finn nemzeti ünnepet, a függetlenség napját... Bár ne lenne otthon hitelem, bankszámlám, és egy fél házam, és bár hívnának Pekka Nieminennek, az lenne igazán függetlenség.

1 megjegyzés:

murokmarci írta...

jaj, ne is emlegesd, nekem is ez a spenótos ristorante pizza a kedvencem. pedig tudom, hogy tele van mindenféle nemjóval :(