2014. április 13., vasárnap

Beárazódás

A tegnapi buli tanulsága, hogy aki nem jár a húspiacra, az nem tudja mennyi a hús ára. Én az utóbbi 5 évben vegetáriánus voltam. A házasság meg bizonyos értelemben olyan, mint a vegetáriánusság.

---
Kürtõs kalácsot sütöttünk, sokan voltunk, sokára aludtam el. Voltam az Apollóban, vagy 20 éve nem voltam ilyen helyen, a ZP-t leszámítva, de az nem is ilyen (volt). Az ember beáraz és önkéntelenül beárazódik. Nekem 50 eurót kínáltak, de nem értettem, hogy egy menetért, vagy egy haza fuvarért. Le kellett szerelnem az ifjú úriembert, azt mondtam, a feleségem várom. Pedig egyedül voltam.

--
Bolond napok voltak a sárga áruházban, bevásároltam repjegyeket. Olyan jól voltak beárazva. Amerika, London, Párizs, maga uram nem normális. Pedig Amerikába nem is megyek.

Nincsenek megjegyzések: