2014. augusztus 15., péntek

Heti hatos

A kalóriabázis tök jó, majdnem pont úgy mûködik, ahogy én is csináltam tavaly, amikor 15 kilót fogytam. ráadásul ez még az étel zsír, fehérje és szénhidrát tartalmára is figyel. Mondjuk abban nem lehetek biztos, hogy amit oda bevittek, mennyire igaz, mennyire passzol ahhoz, ahogy én fõzök (nem kell számolni, hány gramm rántást tettem a levesbe, csak a kész kaja mennyiségét kell beírni, és már számolja is, hogy ha így csinálod tovább, túl hamar elfogysz).

Csak az a bajom vele, hogy hiába keresem azokat a mindennapi ételeket, hogy rozskenyér, zabkása, mocsári hamvas szeder lekvár... s még egy sima rénszarvaspörkölt sincs benne...

Vége a nyárnak. Kedden, aug 12-én mentek az udvarból a gyerekek nagy csapatban az iskolába. Akkor még vidáman. Aztán másnap leesett az esõ, és hideg maradt, már csak 18 fok körül van.

Pedig igazán forró nyarunk volt, több mint 30 napig, minden nap 28-32 fok körül volt, mi is mentünk minden nap munka után a tengerre úszni. Azt hiszem, a télen lesz dolga a bõrgyógyászoknak.

Megjött a hideg. Elég volt egyik este zokni nélkül nézni hullócsillagokat a kertben, már jött is a szokásos torokfájás. Lám van isten, és kiszámíthatóan mûködik.

Hétvégén országos gulyásfõzõ verseny, idén nem csúfkodok hamisgulyással, bár a korábbi években hozzám szokott vega ügyfeleim csúnyán is néznek miatta.

Nincsenek megjegyzések: