2014. szeptember 2., kedd

Vége a nyárnak

Egyáltalán nem vicces a város, ha özönvíz-szerû záporban kell benne mászkálni. Ma kb 3x áztam bõrig. Vennem kellett egy pólót és egy pár száraz zoknit.

Megvettem a társasokat. Az õsszel majd társasozni hívom a barátaimat, közben persze beszélgethetünk is, ápolhatjuk egymás lelkeit.

Vettem egy csomó kaja félét, talán a savanyúkáposzta lesz a legkelendõbb csemege a jövõ héten.

Ma volt egy üzleti vacsorám, holnap még lesz egy üzleti ebédem, aztán talán beülök egy moziba kikapcsolni, vagy megnézem a dada kiállítást. A gép csak este 9-kor indul. Nem nagyon vágyom most haza. Itt az esõ ellenére jól érzem magam.

Remélem a kocsim ott lesz, ahol hagytam. Egy ingyenes parkolóban, forgalmas csomópont mellett tettem le, ahová van közvetlen éjszakai buszjárat a reptérrõl. Igazán nem szeretnék az éjjel rendõrségre telefonálni és taxit fogni, mert feltörték vagy ellopták. Lehet, hogy most festem az ördögöt a falra?

Akárhogyis, vége a nyárnak, a fiaim ma kezdték a sulit, az egyik az érettségi utáni szakmát (holnaptól a Novotelben dolgozik), a másik az érettségire felkészítõ utolsó évet. Az egyetem csak egy hét múlva kezdõdik, lányom még dolgozik, és pihen.

Jut eszembe, aludni kellene, holnap viszem aput kórházba, egy pár napra be kell feküdnie valami vizsgálatok miatt, és a cukra miatt felügyelet kell hozzá. Anyut meg két hét múlva mûtik. Azt hiszem elkelne nekik a segítség. Hát, nemsokára jövök újra.

Nincsenek megjegyzések: