2014. november 23., vasárnap

Hülyeség a sorok között

Csináltam két nagy hülyeséget. Pontosabban hármat, de a harmadikról még nem beszélhetek.

Pénteken céges karácsonyi buli (pikkujoulu) volt, és ittam valamennyit. Többet, mint amennyi megengedett. Hazafelé, hogy a frissen leesett hóban ne csúszkáljon a szokásosnál jobban a kocsi, óvatosan vezettem, mégis megállított a rendőr. Lezárták az utat, nem lehetett elkerülni. Megfújom, azt mondja "se on ihan kunnossa" ami kb azt jelenti, hogy minden rendben. Az "ihan" enyhíti a minden rendbent, kb azt jelenti, hogy "kb", vagy nagyjából, tehát "elég jó" lett szondázás eredménye. Hozzá tartozik, hogy Finnországban 5 promill megengedett. Most már tényleg kíváncsi vagyok, hivatalosan mennyit is szabad inni (1 sört vagy 1 pohár bort szoktak mondani), és hogy pontosan hogy működik a szonda (mit mér).

A másik az anyajeggyel kapcsolatos. A reggeli fürdésnél lekapartam a tetejéről a sebet, amire azt hittem melanoma. Ez tegnap reggel volt, azóta rendben van, nem növekszik tovább. Mindjárt elmúlt a para, és megjavult az emésztésem. Akkor szokott így rendbe jönni, amikor Magyarországra utazok. Nem tudom, most melyik okozta.

A harmadikat meg már elárultam, csak olvasni kell a sorok között.

Nincsenek megjegyzések: