2014. november 14., péntek

Van atyai gondoskodás

Most ez hülyén hangzik, de át kell értékelnem mindent, amit a hitrõl és az imádkozásról gondoltam. Meséltem, hogy anyagilag elég szûkösen állok. Meséltem, hogy megint bedöglött a hûtõm, és a héten az autóm is fulladásos elgyengülésben leállt. Erre elõvettem az új receptet, összetettem a két kezemet, és csoda történt.

Ma hívott a szervíz, hogy a hûtõ kész, és mivel a korábbi javításnál nem vették észre a hibát, ezt a javítást most õk állják, mikor lehet hozni a megjavított csúcsmodellt? Az autóval is hasonlóan jártam (ami a hûtõnél sokkal bonyolultabb szerkezet, mégis csak fele annyiba került). Ugyanis másnap reggel simán indult, és azóta sem mutatta jelét a végelgyengülésnek, úgy néz ki csak átmeneti volt a torokvérzés.

Hálát adok az úrnak, és megígértem neki, hogyha ezek az extra költségek elkerülnek, akkor mindenkinek tanúbizonyságot teszek a jóságáról. Hát ezért ez a bejegyzés.

Természetesen nem maradok kívánságok nélkül, a jövõ heti tárgyaláshoz is kérem a segítségét. (Legalább el ne ájuljak az idegtõl, és a válaszaim legyenek tömörek és lényegre törõek, és a szeretet áradjon belõlük, ne a gyûlölet vagy a félelem, már ezzal sokat segítene rajtam.)

Egyre inkább érzem, hogy az ima többet segít, mint a négylevelû lóhere. Na ezt próbálja valaki megmagyarázni.

A fenti címrõl eszembe jut megemlíteni, hogy a gyerekeim támogatásában megpróbálok továbbra is helytállni, így a munkaképességem és az állásom elvesztését, és az extra adókat, és az indokolatlan bírságokat is szeretném elkerülni. Ámmen.

Nincsenek megjegyzések: