2015. január 23., péntek

Jó hírek

Még decemberben szerettem volna frissíteni a ruhatáram, de aztán gondoltam megvárom a rákszûrés eredményét, ne költsek hiába. Megvolt az ultrahang, s az már biztos, hogy a rák nem terjedt rá a nyirokcsomókra. Arra még várni kell, hogy volt-e rák egyáltalán. Kivették a varratokat, a seb rendben... kezdek optimistább lenni.

Munkába menetet elmentem a Dressmann elõtt. Láttam, hogy filléres akciók vannak, az örömhírre válaszul gyorsan beruháztam, vettem új nadrágot és egy inget potom 10 euróért. Induljon kellemesen az új év meg az új én.

Aztán a számítógépen volt a sor. Megérkezett az új SSD lemez, vettem plusz memóriát, kicseréltem, gyorsabban fordulnak majd a C programok. Kérdéses volt, hogy viszem át a Windows licencet a régi konfigúrációról az újra, de úgy látom nem panaszkodott.

Hát ilyen dolgok vannak.

Még valami. Eddig hetente 1x láthattam a lányom, most ez is vátozik, innentől két apás napunk lesz, hétvégén is találkozhatunk.

Újult erővel vetem bele magam a közéletbe: farsangot szervezünk. Sok felesleges szabadidőt leköt. Elkezdõdik az önkéntes munka is. Megkerestek, hogy vállalok-e "ügyfelet", akin segíteni kell. Mondtam, ha az idõm engedi, örömmel.

Nincsenek megjegyzések: