2015. március 14., szombat

Bírság

Gondoltam, hogy előbb-utóbb bekövetkezik. Annyira szétszórt vagyok az utóbbi napokban, hogy elfelejtek dolgokat, meetingeket, a repülőjegy dátumát vagy időpontját, meg a prioritásaimat. Ma például elszaladtam a könyvtárba, mert elfelejtettem elkérni a kölcsönzött filmekhez a lemezeket, elhoztam a blueray filmek tokját üresen. És ezt csak 1 hét után vettem észre. Még megvettem az ebédhez a reszelt sajtot, és jó időben visszaértem a munkahelyemre. Csodálatosan ragyogott a nap, én meg mint aki frappánsan és gyorsan elvégezte a dolgát (nem vesztek el a lemezek, nem kell kifizetni őket) leparkoltam, és felmentem megebédelni. Jártam kint 2 körül napozni, kivettem az öltönyöm a kocsiból, és még akkor sem tűnt fel semmi. Csak mikor indultam volna haza, akkor látom, hogy valaki ott motoz az autó körül. Hát nem a parkolóellenőr volt? Egész délután úgy állt az autó, hogy nem tettem ki a parkolótárcsát, és ha 5 perccel hamarabb indulok a lányomhoz, és nem tollászkodok az öltönnyel, akkor meg is úszom büntetés nélkül. Nesze, ha a könyvtárban nem kell fizetni bírságot, kell a parkolótársaságnak. Hát nem szép kerek a világ? Mint a Vissza a jövőbe c. filmben: valaminek mindenképp történni kell, csak az a kérdés, hogy kinek vagy minek. Előre meg volt már írva, hogy a szétszórtságom jutalma bírság lesz. Mégis van sorskönyv, eleve elrendelés! Jó lenne tudni, hogy mikor fog történni, és micsoda. Prófétálhatnék, hogy érik egy utazás, vagy egy újabb váratlan állásajánlat, vagy valami kapcsolat, vagy azt, hogy jön a tavasz, utána meg a nyár... és újra tavasz ;-) de jó is lenne előre tudni az ilyenekről, fel tudnék készülni rá időben.

Bár, ahogy a dolgok most állnak, valszeg arra se lenne időm. Elúszik minden, idő, pénz, élet, nem véletlen hal az evangélikusok egyik jelképe.

Nincsenek megjegyzések: