2015. május 26., kedd

Képes beszámoló az utóbbi napokról


Végre itt is tavasz. Lefotóztam a zöldet. Elmentünk a gyermekkel a közeli vipera-erdõbe kirándulni, szerencsére megúsztuk farkasok és kullancsok nélkül. Vettem egy zongorát, keresnem kell valami egyszerû kottát hozzá. A nagykövetség mellett a múzeum elég modern kiállítással örvendeztetett ma meg. Voltam a hétvégén szingli partin a nemzeti múzeumban. A volt kollegám csábított el, neki valami alakult is, én csak néztem a vallásos és pünkösdi témájú kiállításokat. Tegnap nálam volt a törölközõm. Ennyit röviden, jöjjenek az ábrák.





Hogy minek a trón? Szoktam hangoztatni, hogy én leszek Magyarország királya, a nevem alkalmasít rá, és a programom az lesz, hogy Finnországot, vagy legalábbis Kauniainen városát hazánkhoz csatolom, mint északi kikötõ. Nincs kikötõje, de az annyira nem zavar.

Közben jutnak még eszembe dolgok. Meg fogok térni, belépek a finn egyházba, annyira üres az életem és erkölcsileg züllött, hogy kellenek valami keretek, de inkább nem a mormonok. Bár már 3 napja füstmentes vagyok, akár oda is mehetnék, csak még az alkoholról és a házasságon kívüli szexrõl kellene lemondani, és el kéne hinni, hogy a mormon könyve igaz... ja meg a kávé... de az elsõ akadályon már túl vagyok.

Rájöttem, az üresség az én bajom, az unatkozás, mikor nincs mit csinálni, blogolok, vagy ahogy eddig tettem ettem, vagy rágyújtottam. Majd ránkényszerítem magam, hogy elmenjek naponta úszni, és akkor nem lesz idõm ezekre. Azt hittem, ha lesz barátnõ, jobb lesz, de az meg elviszi az idõt. Ne is kérdezzétek. Persze, szét vagyok esve, de majd a zongora összerak.

Meséltem már? A megismételt mûtétet mégsem fizeti a biztosító, azt is zsebbõl kellene... :( Jó, hogy így 4 hónap után kiderült. Most orvosi mûhibával perlem õket. Nem az én hibám, hogy a kifizetett elsõ mûtét nem lett jó. Nem az én hibám, hogy a drágább orvoshoz küldött a biztosító orvosa. A biztosítási esemény nem a múlt évben keletkezett, amikor még nem voltam biztosítva, hanem az elsõ mûtét során. Anyagilag eléggé megviselt az év eleje, a sok utazás, az autó csere... és még ezt is ki kellene fizetni, nem tudom mibõl. Majd elmegyek férfi prostituáltnak, jó?

Azt hiszem fõleg az anyagiak miatt nem leszek mormon. Bár a tinderen láttam egy csinos (elvált) LDS asszonynak valót...

Nincsenek megjegyzések: