2015. augusztus 25., kedd

Áramszünet

Tegnap este áramszünet volt. Pont akkor kezdődött, amikor a legjobb részhez ért a kedvenc dán - norvég sorozatom, s mikor elhatároztam, hogy a film után megyek, és befejezem a tesztelést, amire a hétvégi programok miatt korábban nem volt időm, de a mai egésznapos céges meeting előtt be akartam fejezni. Jobb híján bámultam a csillagokat. Soha korábban nem volt ennyire sötét a környéken, a szobába folyton bevilágító utcai lámpa se zavart. Még jó, hogy a mobiltelefonomban volt szufla, igy ki tudtam menni mosakodni. És milyen szerencse - gondoltam - hogy a vízhálózat nyomással működik, áramszünet esetén is van víz, de fel kellene készülni ennél rosszabbra időkre is: venni kéne egy hatos csomag vizet, azzal egy hétig kihúznám, meg elemes rádiót. Internet volt a mobilon, mert a szolgáltató használ szünetmentes tápot, mégis hiába kerestem az áramszolgáltató oldalán a hiba okát és várható időtartamát. Aztán lefeküdtem, s míg el nem aludtam azon gondolkoztam, hogy mennyire félek így egyedül a sötétben. Főleg, mikor amúgy is para van. De ezt kérlek ne mondd el senkinek.

Nincsenek megjegyzések: