2015. október 13., kedd

Mekk burger

Ma ebédre csirkés mekk burger volt, remélem értitek az utalást a filmre, már akinek megvolt. Próbálom követni a vonalaimat, néha eltévedek, de azért rajta vagyok. 20 napja vagyok nemdohányzó, bár egyszer már elszédültem, de tegnap mikor kérdi az eladó, hogy a szokásosat? mondom hogy kösz, már nem élek vele, jó érzés... és a napi 20-30 perc mozgást is sikerült 4-szer kihagyni 3 hét alatt. Követem a statisztikáimat. Most például az anyagiakat teszem rendbe, kevés a bevitel, nagyobb a fogyás, így hamarosabban racionalizálódik a gravitációs ellenerõ és a tehetetlenség mértékének elvárt csökkenése.


Mutatom, ez volt ebédre. 3 féle salátából kevertem, hozzá kis adalék, grillezett csirke. Az egész 20 perc, megenni 10. Tegnap ugyanez volt, de lazaccal, az 10 perc, megenni 15, mert készen vettem, és hatalmas szeletet adtak. Nem valami sok kalória, de mint az már bizonyára megfigyeltétek, van B-tervem.

Egy fizikai képtelenség: nem értem, hogy tud kifolyni a hermetikusan lezárt mûanyag dobozból a balzsamecet, úgy néz ki szuperfolyadék. Amiben a leves bentmarad még fejjel lefelé is, abból a buszon úgy kirázódik a barna ecetes lé, hogy mosni kell a táskám. Tegnap is, ma is. Pedig betettem 2 réteg mûanyagszatyorba. Annak a hajszálrepedésein is átfolyt.

Úsztam. Jó volt. Mint ahogy úszott a balzsamecetben Coelho könyve, az Adultery. Még mindig nem értem a végére, bár keveset buszozok.

Szét vagyok esve. Nem alvásilag, most sikerül tartani a 7-8 órát, hanem munkaügyileg. Nem tudom, mikor szabadulok, a fõnökömmel nem tudok kommunikálni, pénteken ad választ, mikor enged el. Itt van két virtuális gép, etetni kellene bennük a tamagocsit, ami magyarra lefordítva azt jelenti, hogy két nagyobb feladat, az egyik automatizálás, a másik linux tesztelés, és az agyam összezsugorodva ölelésre vágyik. Fel kellene tölteni a battériát.

Azt hiszem, délutánra felmentem magam, és realizálok egy alvós délutánt. Persze nem merem, le kell dolgozni az órákat elõre, kelleni fog 1 nap szabad, és csak akkor lehet, ha nincs mínuszom, de van, kb 3 napra való. Ha nem sikerül eltüntetni, levonják a szabadságpénzbõl.

Egyébként finom volt a kaja, a 400 gramm saláta, az ugyanannyit nyom, mint a 40 deka sültkrumpli, tehát a hasat ugyanúgy megtölti. Remélem, nem kezdek el fotoszintetizálni a sok zöld miatt, vagy kérõdzni.

Ennyit mára, vigyázzatok magatokra, gondolok rátok.

Mekk.

Nincsenek megjegyzések: