2015. október 8., csütörtök

Szédült

Azt meséltem már, hogy mostanában mennyire szét vagyok csúszva, hogy nem tudok odafigyelni, és hihetetlen dolgokat mûvelek? Kedden pl ottfelejtettem a tornacipõmet a squash teremben (szerencsére meglett), elfelejtettem kivenni a sutõbõl a pizzát, elmentem északi fényt fotózni, csodás képek lettek (volna), de nem volt a gépben memória kártya, és nem is vettem észre, még a DEMO feliratból sem, hogy nem menti sehova.

Igen, tegnap csodás északi fény volt, volt függönyös, hullámos, mozgó, foltos, csíkos, korona szerû. Csodás. Elõször nem láttunk semmit, de a fényképezõ zöld foltot mutatott. Aztán bámultunk, mikor elkezdõdött, olyan mint valami planetáriumi lézershow. Le sem lehet írni.

Ja, és az egész úgy kezdõdött, hogy spórolásból bent hagytam a kocsit a munkahelyen, s este 10-kor, mikor jött a riasztás, vissza kellett buszozni érte. A kollegám jött velem, csináltunk olyan képet, ahol vakuval megvillantotta magát, míg a gép az eget fotóztha hosszú idõvel - na az is jól sikerült volna, ha van a gépben "film".

Hát ilyenek vannak. Most jobb lenne, ha nem kellene felelõs döntéseket hozni, de hát nem lehet, mert a döntési helyzetek csak úgy adódnak a semmibõl, amikor csak a kedvük tartja. Huh, a mait el sem merem mesélni, csak ha megszáradt a tinta rajta.

Nincsenek megjegyzések: