2016. január 28., csütörtök

Gumicsont

Két napig esett (az esõ), elovadt a hó, pedig most jönnek a vendégek havat látni, síelni, korizni, hóba hóntündért csinálni. Asszák meg a meteorológusok, meg a politikusok, akik még ezt is képesek chemtrailezni. Kiolvad a kutyagumi.

Olvastam egy intelligensen megírt szösszenetet a kaszinótulajdonosról, és elképzelem, hogy egyszer majd felébredek, mint tegnap este az álomból, ahol szitává lõtt egy szír menekült.

Nem aludtam jól, az adóellenõrök már a spájzban vannak, és a kicsi kis vagyonkám, ami negatív elõjelû, az is le lesz jelentve, meg a gyorshajtó autós minden adata, ha tegyük fel az ember külföldön ámokfut. Mi van a kettõs álompolgárokkal?

Ma megtudtam, hogy a kutya foga nem játékszer, hanem kalapács, s mi több, a szobatársam ma reggel eljegyzési gyûrût kapott. Kicsit irigylem a szerencsés urat.

Mi még? Talán az vígasztal, hogy tök mindegy, kutyaharapás-e, vagy cukor baj, vagy szitává lövés, oda a túloldalra nem viszünk semmit, lám még a kaszinótojás is meztelen, s egyszer a diktátor új ruhája is kifakul.

Addig is izgatottan várom a legújabb gumicsontot.

Jaj, ezt még elmesélem. Tegnap a kocsiban ültem, korcsolyáztam a tükörjégen, mikor eszembe jutott, hogy ha így haladok tovább, akkor elõbb utóbb az adósok börtönébe kerülök, keresni kéne egy könnyen kirabolható bankot, vagy külön munkát, mikor csöng az a rohadt telefon (mellettem rendõr halad el, kedélyesen mosolygok), és áldott szavak érkeznek belõle: lenne egy kis munka a számomra, érdekel-e? Ejha, akkor mégsem baj, hogy nem folytatódik a svéd tanfolyam, helyette majd pénzért nyomkodom a számítógépet éjjelente. Szeretlek, univerzum, aki mindig a legjobbkor küldöd az orrom elõtt felszabaduló parkolóhelyet. Csak összeteszem a kezem, kimondom, és lesz. Innen egyenes az út a nárcizmusig, de ezt most nem mesélem el. (A helyi esti iskola tavaszi tanfolyamának kínálatában ilyet találtam: kurzus a nárcizmusról, hogy lehet felismerni, hogy lehet "együtt élni" vele, és hogy lehet megszabadulni a karmai közül. Itt tényleg betegségnek tekintik, ha valaki blogol?)

B meséli, hogy a függõséget (lásd pl az én dohányfüggõségemet) nem lehet megszüntetni, csak átalakítani más függõséggé. Mondjuk alkohol (fuuuj), drog (még fuuuuuuujabb), munka, játék.... függõséggé. Az embernek kell a kapaszkodó. Vannak kevésbé káros függõségek, gondolom, de aki benne van, az ugyanúgy függ. Szereted a csokit? Na látod! akkor már inkább: Éljen a pina!

Nincsenek megjegyzések: