2016. április 4., hétfő

A gödör fenekének a peremén

Elértük már az alját? Még nem, mindig van lejjebb és lejjebb. Gondolj a magyar focira...

---

Tegnap megint fájt a fogam, gondoltam foglalok idõt a fogorvoshoz. Aztán meggondoltam magam (drága), vettem egy tubus Elmex-et.

---

Nagyon szegénynek kell lennem ahhoz, hogy meg tudjam enni a finnek nemzeti reggelijét, a zabkását. Leginkább fehér kenyeret szoktam enni, felvágottal, sajttal, paradicsommal, paprikával, vagy rántottát szalonnával vagy annélkül. Ma (megint) kását fõztem. Megsóztam, és lekvárral tök finom volt.

---

Saját nyomorunk is virágos rétnek látszik, ha az afrikai éhezõkre gondolunk. Csak hozzáállás kérdése.

---

Tegnap lemostam az ablakot. Azóta szebbnek látom a világot.

---

Tegnap lecseréltem az autón a kerekeket. Megy ez, nem kell ehhez szerelõ. A rendszámtábla világításhoz a vezetéket megvettem, nagy bátorságot veszek, és megpróbálom megjavítani. Ha sikerül, jövõ hónapban a kuplung tárcsa következik. Vagy az ön-foghúzás. Nem röhög.

Nincsenek megjegyzések: