2016. április 14., csütörtök

Koránkelés elleni gyógyító grabovoj szám

Gyerekek, ilyen nincs! A biblia óra és olvasás jótékony hatással van. Mindegy mit gondoltok, én azt gondolom, hogy pozitívan változtat meg, jobban, mint a gyurcsók-féle távgyógyítás. Két hónapja abbahagytam a dohányzást. Akkor kezdtem el járni a körbe újra, aktívabban. Véletlen egybeesés? Kétségbeesés? Mindenesetre egész jól bírom füst nélkül. A másik meg az, hogy tegnap este olvastam egy pár fejezetet, erre ni, már este 10-kor elaludtam. Megvan a recept. Bár mást is tudnék olvasni, ott van pl a coelho könyv, még kb 20 oldal van hátra, és nem megy, összefolyik a szemeim elõtt, bezzeg az apró betûs biblia az megy. Korai lefekvéssel korai kelés jár, hajnal 3/4 5-kor már fent voltam, s ha már így esett, bejöttem dolgozni, közben megtankoltam a kocsit, meg lefotóztam a napfelkeltét. Erre most egy ideig úgysem lesz lehetõség, mert minden nap 3-4 perccel korábban kel fel, sõt, a nyáron le se megy. Ma még meg tudtam elõzni, de gondolom ezt a bravúrt nem tudom repetázni. Nesztek:


S hogy a bejegyzésnek valami értelme is legyen, a mai grabovoj-számunk a 25031489738.

Nincsenek megjegyzések: