2016. május 27., péntek

Gyomor-nyomor

Jókedvemvan, trallala.

Beindult végre a fogyás, a ketózisos levespor megint hozza az elvárt formát. 111,5 kilóról 2,5 hét alatt eljutottam 108 alá. Már nem emlékszem, mikor voltam 110 alatt. Hirtelen olyan motivációs rúgást adott, hogy kedvem lett volna nem is enni. Azért arra ügyelek, hogy 1500 kalória fölött legyen a bevitel, szénhidrátszegényen, zsírt azt lehet, bár most a tejtermékeket is mellőzöm, hacsak el nem csábulok csipszet mártogatni tejfölbe vagy joghurtba. De a lényeg, hogy végre látszik, hogy ha csinálnék egy teljes életmód-reformot, akkor menne. Hozzá a heti 4-szeri úszás is jót tesz, de leginkább akkor fogyok, ha sokat gyalogolok, amikor kimegyek az erdőbe túrázni legalább 4-5 kilométert, vagy mint a múlt hétvégén, Tallinban mászkáltunk 4 órát, kb 12 kilométert. Másnap, az elfogyasztott 3000 kcal ellenére is másfél kiló volt a többlethiány. Huh.

Na aztán jött megint, hogy nyomorultul érzem magam. Mert hova a fogyókúra, minek fogyasztom el a pocakom, ha csak a tükröt bámulom itthon, senki nem szól hozzám. :( aztán jött a rosszhangulat, megint rágyújtottam egy szálra, ami miatt még nyomorultabbul éreztem magam. Rájöttem, nekem mindig kell valami, ami miatt szar, mert ha jó, akkor az nem jó. Mazochista vagyok. Tudod miért jó a mazochistának? Mert ha a dolgok rosszul állnak, akkor az neki jó, de ha jól állnak, az rossz, ami neki jó. Megvan?

Szóval fogyás. Megünnepeltem. A kotipizza, kedvenc pizzaláncom új, bio falafeles vega pizzával jött ki, és meg kellett kóstolni. Potom 900-1000 kcal. Ezt szerdán vacsorára. Csütörtökön annyira nyomorultan éreztem magam miatta, hogy nem tudtam ellenállni a csábításnak, hogy meg kellett vígasztalnom magam. Mekibe mentem, de hogy ne legyen nagyon sok a kalória, gyerek menüt ettem, ahhoz adnak Angry Birds-ös ajándékot. De mivel két ajándék volt, nekem meg az egy kicsi hambi nem sok, kettőt vettem, mindjárt 1300 kcal, ebédre. Ez után olyan éhes voltam, hogy a magyarországi irodánkból jött vendéget elvittem a Vapianoba (otthon is van, mégsem volt még ilyenben), és megkóstoltam a most újdonság lazacos spenótos lasagne-t, ami potom 500-600 kcal, mindezt a McDonaldsos ebédre rá. Ma reggel meg is volt az eredménye, fél kilóval több, mint tegnap.


Holnaptól fogyókúrás káposztalevessel büntetem magam. Megfőztem, finom, de forró.

Ma itt a gyermek, vele vega Subway-t ettünk, abban alig van 5-600 kcal. A délig elfogyasztott 1050 kcal-val együtt még mindig 2000 alatt vagyok, de már nagyon éhes...

Nem jó tésztát enni, mert utána kegyetlen éhségérzet jön, amit aztán ki kell böjtölni. A szénhidrát úgy hat rám, mint annak idején a cigaretta, alig várom, hogy lehessen újra. Gondolom ilyen lenne a párlapcsolat is, ami most 4 hetes kényszerszüneten van, a párom "úton van", így kell valami örömforrás. Mi legyen az? Megvan, van egy kis dugi csipszem, csinálok hozzá padlizsánkrémet.

Nincsenek megjegyzések: