2016. augusztus 23., kedd

Troll

Troll lettem. Vissza akarom csinálni az egészet, az online jelenlétemet, a megosztásokat, a lájkokat. Mindet. Nem akarok felszínes barátságokat, nem akarom megosztani az életem, nem akarom, hogy kövessenek, nem akarok mást mint normális emberi kapcsolatokat. Leülni, sörözni, egymásra figyelni, és megbeszélni az életet, meg a tőzsdét, meg a politikát. Meg pontozni a csajokat.

Tudod milyen szar az, amikor a tömegben egyedül érzed magad? Na az van. Ahelyett hogy aludnék, most itt ülök, verem a fejem az asztalba, és törlök mindent, a weboldalakat, a fotókat, mindent. Elegem van magamból, törlöm a barátságunkat. Kész. Ezt nem lehet leírni szavakkal.

Ez noormáális?


---

A mai film is a másokról szólt, amikor idegenek költöznek a házba, az alsó szintre (2 családos a ház). Arról szól a film, hogy vegyük el mások boldogságát.


---

Eszembe jutott, hogy nem pucoltam meg és nem magoztam ki a szilvát, azt a kb 5 kilót, amit lefagyasztani (gombócnak) vagy lekvárnak vettem.

---

A csodálatos finn oktatási rendszer. Kint van tornaóra. Zuhog az eső. A gyerekek másnap tüsszögnek, a gyerek lázas. A tanár a kezét mossa: tessettek volna törölközőt is behozni. Ridegtartás. Aki nem bírja kihullik. Így nevelünk átlaggyereket, átlag gyógyszerszedő adófizetőket.

A finn sportos nép. Friss levegő, séta, futás, kerékpár, konditerem. Kutyasétáltatás. Feleségcipelés. Erre nesze, kapnak 1 darab bronzérmet az olimpián.

Szerintem nem tudnak doppingolni. Mint ahogy nem tudott a Nokia lobbizni se. Lehet, hogy alacsony a korrupció, de hogy az ország szarban van, az biztos. És hála az átlagképzésnek, nincs egy tökös gyerek, aki kihozza belőle.

---

Nem akarok itt sem élni. Nem akarok otthon sem élni. Nem akarok én már semmit, hagyjanak békén, tegyenek ki az esőre.

Nincsenek megjegyzések: