2016. október 17., hétfő

Fáradt

Már megint nem aludtam sokat. Aggódtam, és betegségekrõl szóló blogokat olvastam. Pedig helyt kellene álni a munkában, és délután otthon is.

Szerdán tudom meg, hogy a legutóbb levett anyajegyekben volt-e valami, hogy is mondjam, ijesztõ. A várakozás feszültté tesz.

Pozitív dolgok:
- sikerült 102 kiló alatt tartani a súlyom
- tegnap nagyon szép õszi kirándulást tettem, kb 7 km-t gyalogoltam a városnak olyan helyein, ahol még soha (kár, hogy a telefonom az elején lemerült, így nem készült kép sem a botanikus kertrõl, sem a japán parkról, sem a tengerrõl napfelekltekor, sem naplementekor)
- pozitív emberekkel beszéltem
- (a templomban) rájöttem valami fontosra, ami elvileg meg kell, hogy nyugtasson
- a sebe(i)m a körülményekhez képest jól van(nak)
- finomakat fõztem a hét végén
- születésnapi bulin sikerült nem berúgni, és sikerült idõben haza indulni
- rég nem látott ismerõsökkel találkoztam
- a hét végén utazok

Nincsenek megjegyzések: