2016. november 21., hétfő

Ismétlés a tudás anyja

Ma újra úsztam, megdupláztam a tegnapi adagot. Ha így megy 1 hétig, a hetedik nap épp egy napig fogok úszni, 38 kilométert, kis pihenőkkel. Tehát valamikor majd le kell állni, mert elfogy a pocakom. Úszás után ráálltam a mérlegre, és 100 alatt voltam,  tádámm, hurrá, pontosan 99,9 kiló. Azaz most ráfekszek megint a világcsúcsra, ha már elég áramvonalas és fiatal leszek, legyőzöm Katinkát.

Ja, hogy neked még nem is mondtam? Tegnap elmentem úszni, két és fél hónap kénszerpihenő után kipróbáltam, könnyebb vagyok-e a víznél.

Innen jut eszembe: miért tudunk gyorsabban úszni ha rajtunk van a búvárszemüveg? Mert abba beleszorul a levegő, ami fenntart a vizen, így már csak előre kell menni, nem kell állandóan a felszínre evezni magunkat.

Azért van abban valami bosszantó, hogy a kinti medencét lezárták, a benti meg olyan, mint a szardíniás doboz.

2 megjegyzés:

kuurankukka írta...

Tök jo, hogy lindströmmin pihvi lesz ebedre, igy talaltam ra a blogodra. Most majd neha benezek.

Betond írta...

:)