2016. december 6., kedd

Ritka az értelem

Az előzőért utólag is bocs, de valahol ki kellett jönnie. Tesztelem a testem, s tapasztalom a határaimat.

Válogattam itthon a könyveket, néztem, mi az, ami elajándékozható, mi az, ami eladható, s közben találtam egy csomó olyat, amit kétszer is megvettem, meg olyat, amiről nem tudtam, hogy megvan. Ilyen az idő rövid története 2. Beleolvastam, s eszembe jutott, hogy valamikor nagy kérdéseken gondolkoztam. Most meg ilyen földi dolgok, mint pattanás az oldalamon képes teljesen átvenni az irányítást a CPU-m fölött.

Nem tudom honnan, de kinyílt egy oldal a böngészőmben, napokig itt volt nyitva olvasatlan. Most, hogy ide leültem (megnézni, hogy jött-e karácsonyi kajapénz), látom a cikket, amiben egy mondat teljesen rímel az előző héten történtekre. Arra, hogy mennyi hülye ember él itt a földön. Most megosztom, gyönyörködjetek, ennél szebben én sem tudtam volna megfogalmazni. Annyit teszek csak hozzá: mint fent úgy lent, mint a mennyben, úgy a földön is...


... (ritka az értelem).

Nincsenek megjegyzések: