2017. január 5., csütörtök

Kemény tél

Kurva hideg van. Az ablakban a hőmérő még csak 18 fokot mutatott, a busz kintre 20-at ír. Kesett, nem értem el a csatlakozást, kénytelen vagyok tovább menni, majd átszállok másra. Rossz döntés! Nem megy a fűtés, bent a buszban -5 fok van. Fázom.

Engem most mégsem ez zavar. Hosszú az út, fél óra. Olvasnék. Van a buszon ez a metró újság. A hidegben merevek, nehezen válnak szét a lapok. Hát még kesztyűben. Minden oldal után külön le, aztán fel, de a fagyos ujj nem elég, nyálazni kell. Ingyen DNS minta az utánam utazónak.

Mindjárt beérünk Westendre, visszarakom az újságot a helyére. Ezt már átlapoztam, a következőnek könnyebb dolga lesz. Erre latom, szállnak fel, s veszik el a meg friss, ropogós újságot, egyiknek se kell az én bejáratottam. Bezzeg az előmelegített ülésemért képesek versenyre kelni.

Gondolatban jó utat kívánok mindenkinek.


(Kinézek az ablakon, valaki kerékpárral teker. Edzett lehet a tüdeje, meg a torka.)

Nincsenek megjegyzések: