2017. január 7., szombat

Újonc a tornateremben

Új vagyok a konditeremben. Második alkalom, gondolom megbújok a sarokba, míg letekerem azt a kalóriát amit terveztem, erre jön valaki, hangosan üdvözöl, helló, te itt, gyere, bemutatlak a haverjaimnak. Hát nem a milliomos szomszédom, akinek autó szalonja van? Ennyit az inkognitóról. Kénytelen leszek beruházni fitnessz ruhára, mert a haverok kinéznek onnan.

Mivel új a dolog, gondoltam, kicsit bátortalanul utána olvasok. A google a tanácsok tárházát hozza, úgy látszik, itt is érdemes "keresd a gurut" játszani, ki az, aki a nóvumot hozza, mert a legtöbben csak őket másolják. Nagyon fontos tanácsokba boltok, mint ez:

"Amire mindenképp szükséged lesz, az egy jó sportmelltartó. Erre a célra nem megfelelő egy merevítős, csipkés darab."

Kész vagyok.

Valószínűleg elszaladt a világ és a magyar nyelv, itt a diaszpórában, a zárványban megrekedt, én a 15 évvel ezelőtti nyelvet beszélem, s kiakadok olyan kifejezésen, mint az edzeni. A koniterembe max. kondizni megyek, hogy jobb legyen a kondicióm, nem edzeni. Az edzés szótól feláll a szőröm, az edzéshez edzésterv kell, edző, meg csapat, meg cél, valami verseny, amire fel akarunk készülni. Tiltakozom, hogy nem edzeni megyek, csak tornázni, súlyzózni, kicsit tekerni, lefogyasztani a hasam. Nem értik. Úgy látom ezek a tanácsadó oldalak is mind átvették az edzés szót, inkább nem olvasok ilyen tanácsokat, amiket botcsinálta személyi edzők írtak.

Nincsenek megjegyzések: