2017. február 1., szerda

Féloldalas sixpack

Tudjátok mi az a sixpack? Hatos sör. Azaz hat sörösüveg egy kartonban. Ahhoz hasonlít az izmos férfihas, 6 izomhurka, két sorban három. Nekem ez ferde, aszimmetrikus.

Rákattantam, most már nem feszélyeznek sem a feszes fenekek sem a dagadó izmok, bemegyek, tekerek, súlyzózok, gyalogolok, meg amihez van kedvem, és élvezem, hogy fogyok. Arra azért vigyázok, hogy csak lopva lessem el a trükköket. Néha csodálkozom, hogy képes valaki 130 kilóval felülni, máskor meg magamban kinevetem azokat, akik kidagadó erekkel erőlködnek. Felesleges annyira hajtani, majd megértik, hogy nem az izom, hanem a szív a lényeg.

Viszont van valami, ami meglepett. Most, hogy csökken a pocak, egyre jobban látszik, hogy a hasam jobb oldala kijjebb áll, mint a bal. Mintha belül egy ökölnyi daganat lenne, puha, mozgatható, de ha a hasizmom megfeszül, akkor mint valami hegyvonulat, áll ki, és jobb oldalon magasabb lankákkal ereszkedik a szőrös völgy távolába.

Eldöntöttem, hogy nem parázok rajta, mert ha rák, akkor jobb nem tudni róla, ha meg nem az, akkor feleslegesen stresszelem magam. Tényleg, mi van ott a hasban, a köldöktől jobbra kb 8 centire, és fel kb 5 centire, ami kifelé nyomhatja a hasfalat? Azt hittem ott a máj, de aztán megnéztem egy 3d röntgenképet, és úgy látom, a máj jóval feljebb, a bordák mögött van.

Következő életemben nem felejtek majd el nem kihagyni ki egy anatómia kurzust.

Addig meg talán abbahagyom a fogyást, mert kövéren ezek a tünetek nem jelentkeztek.

Nincsenek megjegyzések: