2017. február 20., hétfő

Kétszámjegy

A múlt héten napokig 100.0 kilót mutatott a mérleg, aztán a hétvégén bebukott 100 alá, voltam 99.3 (juhhé!!! erről van bizonyítékom) és másnap 99.0. Mivel megígértem, hogy ha lemegyek 100 alá, elkezdek futni, a hétvégi konditermes programomba beiktattam az ismerkedjünk a futógéppel nevű programot, és a szokásos ütemes gyaloglás után felnyomtam a potmétert 8.0-ra, és futottam. Össze vissza kacsáztam, a Polár órámat folyton belevertem a karfába (minek az oda?), szóval az idő nagy részét azzal töltöttem, hogy próbáltam a csíkon maradni. Nem volt sok az az idő, kb 2,5 perc, de a pulzusom hirtelen elszállt, mégsem lettem rosszul tőle. Azt hiszem a kardiológusom infarktust kap, ha megtudja, hogy az elméleti maximumon fölött járt a pulzusom, de leszarom. Jó volt, tetszett, ismétlés ma este. Holnap meg gyomor tükrözés, mert túl gyorsan fogyok?

evidencia


Ma kicsattanok az egészség miatt, esett a hó, kitört a síszünet, és korábban jött a busz, lekéstem, de kit érdekel, ha a fizikai lényem, ami hordoz most jól teljesít, és a szellemlényem jól érzi magát benne.

Kénytelen leszek átállítani a pulzusmérőt, hogy ne sípoljon futás közben. Na meg a kalóriákat sem jól számolja, a régi súlyom (pontosabban tömegem) alapján.

Jaj, csak ne legyenek sokan! nem tudnám elviselni a kritikát, a sötét pillantásokat, hogy mit keres a malac a futópadon.

---
Mondom a gyereknek, hogy nézd, kétszámjegyű apa súlya, erre azt mondja hogy ő hármat számolt.

Nincsenek megjegyzések: