2017. március 29., szerda

Kész a kocsi :)

Most boldog vagyok, mert jó, indításkor nem kerreg, és mert ripsz ropsz ki tudtam fizetni ropogós hitelkártyákkal. Ezt is, meg a múltkorit is. A pótvizsgán is átment. Ha minden igaz, akkor most egy ideig jó lesz. Na jó, lesz majd még rá két új nyári gumi, de még nincs itt az ideje, ma -8 fok lesz, holnap meg 8-10 centi hó, meg hátsó fék csere, meg majd valamikor kuplungtárcsa csere, ha megint lesz miből.

És tudjátok mi a legjobb? Az, hogy piros.

Örömömben korábban eljöttem a munkából, elhoztam a kocsit, úsztam másfél kilométert, megtankoltam, az udvarban felszedtem a kavicsot, amit valaki már összesöpört (egy talicska tele lett vele), beindítottam a mosást, és finomat főztem. Amolyan szegényembereset, krumplifőzeléket, most azt kívánja a belem. Volt hozzá sajátgyártmányú falafelfasirtom (a húst kenyér helyett falafel porral kevertem be, és görög fűszerrel ízesítettem - szerintem jó lett).

Már csak egy jó film kellene. Mindjárt beteszem a Men in Black-et. Vagy a Csillagok háborúját. Vagy az 5. elemet.

Vagy iszok pálinkát.

Vagy eléneklem a magyar himnuszt. Utána meg a székelyt. Meg a finnet is.

Nincsenek megjegyzések: