2017. május 20., szombat

Ma megint minden jó

Akárhogy is erőlködök, ma nem tudok panaszkodni. Bezzeg nem is akarok, ma jó nap volt. Emlékezzünk vissza, a múlt héten hétfőtől csütörtökig nagy pelyhekben, sűrűn hullt a hó. Most meg hétág süt a nap, tegnap az iskola udvarán 30 fokot mutatott a hőmérő, ma is 22 körül. Tegnap a lánnyal felavattuk a szabadtéri vagy kinti uszodát, a nagymedencét, aztán ugráltunk és lubickoltunk, én csak óvatosan, mert megint süt a nap... Ma meg dolgoztam, és csend volt, a kis brigád sokat haladt, teszteljük a kijavított hibajegyeket, ebédre rendeltünk a cég számlájára, ma thai, holnap görög lesz, közben a céges cseten ment az ökörködés. Lám lehet a munkát jól is csinálni, de ehhez tényleg nehéz feladat, határidő, és felhatalmazott önszervező csoport kell, akik egymásra vannak utalva. Ha mindenki csak ül bent a szobájában, az más.

Aztán elmentem a városba, azt hittem ma van a World village fesztivál, rosszul emlékeztem, de egy jót sétáltam a botanikuskertben, onnan fel a vasút fölötti sziklákra (megtaláltam a helyi Woodstockot Tabánt), onnan a vidámparkba panoráma képet készíteni a kilátóból, onnan vissza a munkahelyre a kocsiért, onnan úszni a kinti uszodába. Ma csak 800 méter volt, de az 5-6 kilométer séta után igazán jól esett, elég is volt, kint a friss levegőn, napfényben.

Most gyors ám csendes vacsora után erős kilélegzés, ellazul, lelassul, elcsendesedik, érzem, ahogy a mellkasom emelkedik és süllyed, s az ereimben lüktetve áramlik a vér. Nyugodt vagyok, minden a legnagyobb rendben. Csak a kurva madarakat lője le valaki gyorsan, mielőtt újra felbasszák az agyam.

---

Azon gondolkodok, hogy honnan került a fejembe ez a bevésődés, hogy ha valami jó, akkor annak meglesz majd a böjtje. Azt hiszem azért nem szeretem az ilyen jó, sikeres, "boldog" napokat, mert attól tartok, hogy ez után minden rosszabbra fordul. Na ezt kellene innen gyorsan kiauditálni. Adjatok kölcsön egy e-mérőt?

Élvezni akarom, élvezni, ameddig lehet, ameddig tart, s nem törődni a madarakkal, meg a holnappal, törődik az majd magával. (Máté 6:34)

Nincsenek megjegyzések: