2017. május 10., szerda

Nyäri mikuläs

Nagy pelyhekben hull a hó. Mindjárt itt van ... a nyár.
Amikor nem esik a hó, szépen süt a nap. De aztán újra rákezdi, és diónyi pelyhekben hull. Persze nem marad meg, de a pszichikai hatás borzalmas. Demotiváló.

Most minden jó. A havat leszámítva.
Feri kolbásza finom, az volt ma ebédre a kelkáposztafőzelékhez. Hagytam délutánra egy szálat, azt majd mustárral fogom megenni. 1490 kcal eddig. 2000-be kell beleférni, vagy ha odaérek időben az uszodába, akkor lehet több is.

Tegnap este megint kimentem "futni".
Ez most úgy van, hogy 100 alatt vagyok, és megígértem magamnak, hogy akkor elkezdek futni. A kis kört az első este 25 perc alatt tettem meg, ütemes gyaloglásban, egy helyen futottam. Tegnap este ugyanaz a kör 19 perc 45 másodperc volt, átlag 6km/h sebesség, úgy, hogy már három szakaszon futottam, vagy minek is nevezzem azt, amit egy ekkora testtel művel az ember. Kocog? Gurul?

A terv az, hogy lassan de biztosan eljussak oda, hogy azt a 2,1 - 2,2 kilométeres kört végig tudjam futni. Aztán növelni az etapot.

Van új terv is, hogy majd ha nem esik a hó (most a hó jó, a hó a barátod, mert nem kell még elkezdeni) biciklivel (is) jövök majd dolgozni. Az 13-15 kilométer, dimbes-dombos, elég megerőltető lenne egyben, szóval ahhoz is szoktatom magam. Már bicikliztem 4-5 kilométert. Növelem az adagot, szoktatom magam a gondolathoz, hogy a hátizsákban a kaján kívül váltóruhát is hozni kell. Mint valami télapó. Tarthatnék bent egy öltözetet, including irodai cipő.

---

El vagyok fáradva. Jó lenne haza menni. Tesztelés alapjai tanfolyamot tartottam az új kollégáknak. Elszoktam már ettől, de a poénok ültek. Kajálták. Épp az exploratory testing szépségeit ecseteltem, mikor megvilágosodtam. Azt hiszem, hogy a helyemen vagyok. Szeretem. Mármint tanítani.

Már azon gondolkodok, mikor utazhatok legközelebb (szombaton) és hova (Lappföldre). Meséltem, hogy kaptam ingyen repjegyet? Mit fogok ott csinálni? Hol parkolom le a kocsit? Hogy megyek ki a reptérre? Hogy jutok el a hotelbe? Milyen csomagot viszek, és mit viszek magammal, hogy ne kelljen egész nap nagy batyut cipelni? És van-e ott uszoda vagy konditerem? Ha ott is esik a hó, akkor inkább bent leszek, és olvasok valamit. Rovaniemi többé kevésbé ismerős, de mit csinálok Ouluban, ha esik a hó? Ott is leszek egy napot.

Jut eszembe, hogy Rovaniemiben majd beugrok a télapó hivatalába, onnan is küldök magamnak képeslapot. A koppenhágai már megérkezett.

Nincsenek megjegyzések: