2017. június 2., péntek

Mexikói pizza

A mexikói pizzás melegszendvics úgy készül, hogy veszem a tortilla lapot, azt a puha, palacsinta szerűt, megkenem konzerv paradicsommal, annak kellemes pikáns íze van, rákanalazom a megmaradt mexikói darált húst, amit már unok wrapnak feltekerni salátával, megszórom a tetejét sajttal, és beteszem a sütőbe kb 5-10 percre, míg megiszok egy pohár bort, mikor a sajt megolvadt, avokádót szeletelek rá, ezt lehet kemény avokádóval is, és ha akarom feltekerem, ha nem akarom, akkor nem. Néha teszek bele salátát, hagymát meg minden mást, de akkor már majdnem olyan, mint az eredeti mexikói burrito, csak még a paradicsom se kell bele.

Megérett a paprika. Ennek az a története, hogy van egy kollégám, aki hobbi csili termesztő. Szokott hozni kóstolót, mindig kiírja, hogy hányas erősségű, volt, hogy megégettem magam vele. Megkért még a múlt nyáron, hogy kiváncsi milyen a hegyes erős, magyar csípős zöldpaprika, ami nem chili. Hoztam neki többféle magot, macskapöcsét, meg ki tudja milyet. Elültette, és a palántából hozott nekem is. Kitettem az ablakba, megnőtt, leszüreteltem, csíp, de azért viselhető.


Ebből a paprikából tettem ma a mexikói pizzába. Bár ne tettem volna :).


Nincsenek megjegyzések: