2017. október 17., kedd

Elfelejtettem

Valahol (azt hiszem a repülõn) (azt hiszem a tönkre ment mobiltelefonban) elkezdtem összeírni azokat a dolgokat, amiket Finnországban szeretek. Mert rendszeresen emlékeztetnem kell magamat rá, hogy ezt az országot valamikor én választottam (nem 97-ben, hanem amikor 2008-ban visszajöttem), bár az is lehet, hogy az ország választott magának engem, mindenesetre akkor azt gondoltam, hogy ez itt a földi paradicsom. De amikor jönnek a számlák, meg az átszervezések, meg a (nem is) fájó fog miatti sorban állás, meg a bizonytalan orvosok miatti agonizálás, hogy vajon akkor mégis mi bajom, akkor hajlamos vagyok elfelejteni. Hogy mit? Az elõbb mondtam, hogy ide jó kedvvel, bõséggel jöttem, itt élnem, halnom kell, satöbbi.

Tehát lista, amin biztos ott volt az erdõ közelsége, az udvarba reggel benézõ õz (a répát ellopó nyulakról, meg az udvarba szotyizó mókusokról nem is beszélve, bár ez utóbbi, mióta kivágták a kertemben álló fát már csak virtuálisan áll fenn), ott volt biztos a szauna, az ezer tó, friss levegõ, meg minden, most nem akarom újra felsorolni, mert biztos valami kimaradna, tehát ez a lista, erre most biztos felkerül a

Elfelejtettem mit akartam oda írni a végére.

Hol a kavintonom?

Hát ez hallatlan.

Nincsenek megjegyzések: