2017. október 14., szombat

Szabolcsi töltött káosz

Tökéletes vacsora: bio tejföl, tejfölös-hagymás chips, és zéró kóla.

Tegnap este elmentem fürdeni, és csak a zuhany alatt kaptam észbe, hogy már fürödtem az uszodában.

Ma vettem új szőnyeget, meg világosabb lámpákat. Igen, lámpákat, ezekre a ledes körtékre már nem lehet azt mondani, hogy izzó. Szóval most egy kicsit otthonosabb a lakás. Volt 3-4 dolog, amivel nem voltam kielégülve, az egyik az volt, hogy a lakás nem elég otthonos, nem érzem benne jól magam. Az új szőnyeg, a felvilágosodás, na meg az, hogy széttoltam a franciaágyat két egyszemélyessé, mert nem áll fenn a veszélye, hogy egyhamar olyan vendég jönne, javított az összképen. Most van hely a szoba közepén akár jógázni, akár autogén tréningezni, akár mindfulnessben csücsülni, akár felüléseket csinálni, akár ritmuszavarban a vogonokat várni. Most jobb. Ha akarom, az egyik, ha akarom, a másik ágyon alszom. Az egyik észak-dél, másik kelet-nyugat tájolású, így akár a horoszkóp, vagy a telehold, vagy a vízerek, vagy az északi fény iránya szerint is alhatok, ha akarok. Ha nem akarok, tudok olvasni, mert ott van az olvasólámpa az ágy mellett. És most az ikeás szoptatós, akarom mondani olvasós fotelnek is megvan a saját helye, elõtte puha szõnyeg a lábnak, és az ablakon túl a színes udvar. Világos szõnyeget vettem, kétszer leárazva. Elõbb leárazták a felére, aztán a mai akcióban elengedték az új ár 40%-át. Szerintem hülyék.

Ma megint elmentem úszni, jól esett, nem is értem, miért nem mentem a héten, miért halogattam. A biológiára nem foghatom...

Vettem egy csomó kirakóst (puzzle) is. Fél euró volt darabja (doboza). Még nem számoltam meg, hogy mindegyikben megvan-e minden darab, de ha majd uncsi lesz a film, lesz mivel lekötni magam, ha már kötni nem tudok.

Megyek, mindjárt kész a chips meg a kóla.

Még valamit akartam mondani. Befőztem az áfonyát. Kellett a hely a fagyasztóban a szabolcsi töltött káosznak. Majd karácsonyra azt viszek. Nem káposztát, áfonyalekvárt, te.

Nincsenek megjegyzések: