2018. január 15., hétfő

Auto csere

Kiégett a kocsiban a lámpa, lehet, hogy le kell cserélnem a kocsit. Azon gondolkodom, hogy veszek egy új Kiát, arra 7 év garanciát adnak. Lehet, hogy impulzus vásárlás lesz, és ma megveszem?

A gyereknek streptokokkusa van, nem tudom ez vírus vagy bacilus, mindenesetre nem ment ma se iskolába. S mivel utazni szeretnék, a mai találkozót lemondtuk, az életem értelmével a találkozót elhalasztottuk... Hát hogy legyek így jó apja, ha egy kis köhögéstõl is meghátrálok. Na meg elkezdett ma rázni a hideg, talán a tegnapi autó lámpa csere a mínusz 5 fokban. De az is lehet, hogy a kokkuszok már bennem vannak.

Szóval tegnap 1 órán keresztül próbáltam kicserélni az országúti fényt, ehhez fel kellett emelni a kocsit, mert ez a tróger banda úgy csinálta meg, hogy csak a kerék felõl lehet benyúlni izzót cserélni, azt hiszem ebben az esetben még lehet izzót mondani, s az én pici kis kezem a téli kabátba nem igazán akart könnyen beférni. Azért meglett, de azt mondtam, elegem van ebbõl az autóból, tavaly az árának megfelelõ összeget költöttem motor felújításra, idén még kellene költeni a lámpára kuplungtárcsára, olcsóbb lenne venni egy másikat, de hogy biztos ne legyen láthatatlan hibája, csak az új jöhet számításba. A Kia 7 év garanciát ad, de ezt már mondtam.

Mi lenne, ha nem vennék autót? Erre a kis idõre lehet, hogy felesleges... mondja a kisördög a fejemben, de hát mi az, hogy kis idõ, valamivel a kezelésekre is el kell járni, meg a gyereket elhozni az iskolából, ha végre kiirtják belõle a bacilust, vagy vírust, vagy milye van.

Azt mondja múlt csütörtökön a rákos ismerõsöm, hogy szerencsére nincs neki kirõl gondoskodni, mert így minden idejét a gyógyulásra tudja fordítani. Én meg egy kis kellemetlen árpa miatt szenvedek. Meg kiégett lámpa miatt akarom lecserélni a kocsit. Meg -5 fok miatt akarok innen világgá menni. Teljesen meg vagyok bolondulva.

Nincsenek megjegyzések: