2018. március 14., szerda

Durva (lejártak az igazolványaim)

"Ha a Kétfarkúak csak 49,9%-ot érnek el a választásokon, akkor kivel kellene koalíciós tárgyalásokat kezdeményezniük?"

Basszus, durvul a kampány, a csapból is ez folyik.

---

Innen jut eszembe. Azt tudtam, hogy az útlevelem érvényessége hamarosan lejár, gyorsan befizettem tehát a Mensa éves tagdíjat, nehogy az is lejárjon.

Tegnap be kellett tennem 1 eurót a számlámra, mert minden pénzt leutaltam róla, és csak utána vettem észre, hogy tegnapelőtt volt egy 1 eurós paypass vásárlásom, és mínuszba ment volna a számla, ha azt az 1 eurót nem fizetem be.

Ott az áruházban a pénztárnál (mert nálunk a pénztárnál a kártyára, pontosabban a mögötte levő számlára befizetni is lehet) kéri az eladó a személyimet, ami egyben TB kártya is, s mondja, hogy ez egy hete lejárt. Hoppá. Tegnap vásároltam vele (azonosítottam magam) a patikában, ott nem vették észre.

Szaladok éjjel a rendőrségre, pontosabban annak az internetes oldalára, hogy mit lehet tenni. Csináljak egy ilyen meg ilyen selfit, töltsem fel, töltsem ki az űrlapot, és egy héten belül jön a legközelebbi kioszkba (kb mint Inmedio) a kész irat. De ha akarok útlevelet is csinálni ugyanazzal a képpel, akkor az fele annyiba kerül.

Hát az éjjel kénytelen voltam megborotválkozni, felöltözni ingbe, és addig vacakolni az ajándékba kapott selfi botommal, hogy sikerüljön olyan fejet vágnom, amit a rendőrségi fotó feltöltő oldal automatikus ellenőrzője is elfogad, meg nekem is tetszik - ez utóbbi nehezebb :-).

És én még azt hittem, hogy ma mehetek sorba állni...

Bár most, hogy lemondtam a barcelonai útról, nem is annyira fontos az az igazolvány, itt a jogosítvánnyal is tudom igazolni magam. Az meg 70 éves koromig érvényes.

Nincsenek megjegyzések: