Működik a propaganda. Céges intranet oldalunk helyett egy rondaződ oldal jelenik meg, ezzel reklámozzák, heh, a dolgozóknak (akik azóta már nem is dolgoznak, hanem a propagandát nézik és helyenként röhögnek) a cég konferenciáját. Oké, jó, ha tudunk róla, hogy terjeszthessük az igét nektek, na de ennyire? Mikor bekapcsolom a browsert, kénytelen vagyok minden alkalommal ezt a libafost nézni? Mert a honlapot lecserélni lehetetlen, az bele van heggesztve.
Másik érdekes honlap itt: www.tieto.com, a tanácsadó cég megújult! Nem csak a név, a honlap is új. Nem valami szerencsés. Lassú. A vezérigazgató (CEO) bemutatja az új céget. Aztán önfényezés: a MI sztorink, a MI kulcsüzenetünk, a MI stratégiánk, a MI látomásunk, a MI célunk, a MI vezetőségünk. Ha valamit akarok egy cégtől, és megnézem a honlapot, nem arra vagyok kiváncsi, hogy ők mit akarnak, hanem hogy az én problémámat hogyan oldják meg leghamarabb. Mindenféle flash reklám nélkül. Gyorsan. Ezek szerint inkább azt tenném előre, hogy a TE problémádra EZT ajánljuk. Esetleg azt, hogy miben tudunk NEKED segíteni. (Gyk: Dale Carnegie Sikerkalauz, első fejezet).
Basszus, az ötlet jó, az üzenetek jók, de a tálalás tele az OUR szóval... Gázos.
1 megjegyzés:
Huhh... hát a színek, az árnyalatok mozgásával, a loooooooading....., és az önfényezés az tényleg nagy fukká teszi az oldalt :)
Már csak kíváncsiságból is megnéztem, de aminek az elején ott figyel a fless, annak az első 7 másodpercben Alt+F4 a végzete. :)
Megjegyzés küldése