2011. szeptember 21., szerda

Most még idei árakon

Jövõ év elején áfát emelünk, idén még idei árakon nézhetitek a blogot.

Mit akartam mondani? Ha eszembe jut, mondom.

Feliratkoztam egy hírlevélre. Mivel nem akartam újabb spam-ot a "hivatalos" mailboxomba, csináltam egy új postafiókot. Közben jött egy hívás, és elfelejtettem felírni a jelszót. Magyarul oda a hírelveleim. De nem ez volt a fontos, amit mondani akartam, ez csak úgy eszembe jutott azóta.

Azt álmodtam, hogy a repülõ, amin ültem, Óbudán, a Lajos utcai házak mögötti füves területen landolt, rég lehetett már esõ, kiégett volt a fû, és mikor a holland pilóta kijött a vezetõfülkébõl, megkérdezte az utasokat, merre van a reptér, én meg mondtam neki, nyissa ki az ajtót itt, ki akarok szállni, mert a repülõ ablakából láttam, hogy jön a hév, ha sietek, még elérem. Sütött a nap, és a járókelõk csodálkoztak, hogy jé, itt egy repülõ. Az érdekes az, hogy értettem, amit a holland pilóta mondott, és hollandul válaszoltam. Lehet, hogy bábel hal volt a fülemben? Hisz azt még fel sem találták.

Nincsenek megjegyzések: