2011. november 4., péntek

Csodálatos

Mióta minden nap jógázom (kb 4 napja), minden nap csodálatos. A családom, az egészségem, a munkám... Mint ebben a videóban.



Minden egy csettintésre rendbejött. (Leszarom.) Csak akkor van gáz, ha elfelejtem bevenni a vitaminokat.

---


Tegnap bezáródott a kocsim egy garázsba. Behajtottam, de nem tartottam meg a parkolócédulát, és nem tudtam kihajtani. A néni magyarázott, aztán haza mentem vonattal. Éjjel, mikor a néni már hazament, Sade is befejezte az éneklést, eltakarítottunk utána, s befejeztük a munkát, a nyitott sorompón mosolyogva kikihajtottam.

Sade hangja csodálatos. A látvány nagyszerû. S míg Britney egy kiöregedett csirke, akinek a sójához rengeteg színpadi kellék kell, hogy vegyék, Sade teltházas koncertjén a színpad szinte üres volt. Persze tele színekkel, de a fény volt az összes díszlet. Meg a függönyök.

Video a látványról és a szinte üres színpadról:



Képek:








A szelidebb zenek kedvelõinek (smooth jazz) itt egy másik Sade szám. És egy másik. Hallgassátok, nézzétek, jó.

Nincsenek megjegyzések: