2012. november 30., péntek

Egyáltalán nem vicces


Hihi, gondoltam reggel, majd jól meghógolyózom a gyereket. Csak elfelejtettem, hogy félcipõben a zokni átázik, hogy külsõ nadrág nélkül a visszintesen esõ hótól a farmerom jegesre fagy, meg elfelejtettem azt a kellemes reggeli hómunkázást, ami után illik visszamenni letusolni, felmelegedni, átöltözni. Kb 20 centi eddig, és kegyetlen a szél. És a bõröm száraz...


 
 
Az éjjel azt álmodtam, hogy olyan bõrbetegségem lett, mint valami parazita, ami terjed a bõrön, és sorra megkajálja az anyajegyeimet és sima tiszta bõrt hagy maga után. Még nem kell aggódni, még harcolok ellene.

2 megjegyzés:

Meri írta...

Valóban náhány nap alatt lett kellemes +5 fokból -5, és 1 nap alatt beköszöntött a tél. Tudod: nem csak téli gumi az autóra, hanem sízokni és bakancs a lábra :)

Betond írta...

Ja, Meri, vettem már klasz Heli Hansen bakancsot egész kedvezõ áron, csak a megszokás... hogy úgy indul az ember ahogy tegnap: lazán.