2014. november 10., hétfő

Jövőbe látok

Még mindig itthon betegen. Agyalok, és nézem a sorozatokat. Az idõ kellemes, bár kimehetnék sétálni, de a fejem annyira el van dugulva, hogy még a patikáig sem mentem el orcseppért. Van egy olyan érzésem, hogy egy héten belül itt van az ítéletidõ, s még nem cseréltem kereket. A hormon nõvérek is aggódnak, hogy elvesztenek. Átrágtam a tervet az ügyvédemmel, mit mondok majd, remélem, nem némulok meg miattuk. Zsarufilm-forgatás volt a sziklatemplomnál, megpróbáltam nem képbe kerülni.

Amúgy semmi különös. Az apák napjának örültem, megnéztem a lányom istállóját. Remélem nem hagytam túl sok bacilust. Ma jó hogy itthon voltam, meghozták az adventi kalendáriumot, a mikulás- és karácsonyi ajándékot. Tele a ház lovakkal.

Prioritás, fókusz, célok, értékek.

Nincsenek megjegyzések: