2015. március 15., vasárnap

PI hétvége

Nagyon rajta vagyok a sporton, egyre inkább rám fér a mozgás, és természetesen a karcsulás. Tegnap a reggeli squash után elmentem volna úszni, de csak 9-kor nyitott, hazajöttem, és végül itthon ragadtam. Legalább megcsináltam kb 1/PI-ed részét a rám váró házimunkának. Aztán sütöttem valami finomat, és újra nekivágtam az uszodának. Épp csak elúsztam a falig meg vissza, mikor bemondják, hogy mindenki hagyja el a medencéket, ürülék került a vízbe. Szuper. Már épp azon voltam, hogy visszakérem az uszodabelépő árát, mikor eszembe jutott, hogy ingyenes bérletem van. OK, akkor most elkezdek rendesen járni, reggel 7-kor nyit, hétfőn itt leszek.

Aztán PI nap volt, és március 15 tiszteletére magyar ebéd a teázóban. Rájöttem, miért március 14-re tették a PI napot: mert március 15 előestéjén a PI-lvaxban gyűltek a tüntetők. Na ezért. Hatalmasok ezek a magyar tudósok, hogy még a kör kerületét is a 1848-as dátumhoz sikerült igazítaniuk. Aztán együtt vacsoráztunk a bárányhimlős lányommal.

Ma beszaladok dolgozni, munkával ünnepelek. Aztán megnézem a Sibelius kiállítást, jövő héten bezár, akkor utazok, nem lesz rá időm. Délután valami gospel koncert, tegnap megnéztem az előzetesét, jó lesz. Este este. Nem nagyon ülök itthon, bár nem bánnám, ha valaki rendet rakna és kiteregetne mire haza érek.

Tudjátok mivel ünneplik amerikában a PI napot? Süteménnyel (pie).

Nincsenek megjegyzések: