2015. május 13., szerda

Piroska elment

Elvitték a kocsit. De mivel annyira örülök az újnak, nem könnyeztem meg. Mondtam, hogy megbukott? Hogy vizsgáztatva ért volna 400 eurót, vizsga után meg leesett az ára nullára, javítása kb 350 euro lett volna. Pedig... autó az még. Felraktam a licites oldalra tegnap este, külön az új nyári kerekeket, külön a többit. Reggel SMS ébreszt, valaki az induló ár és az azonnali ár között ajánlott egyet, elfogadtam, délben már el is vitte. Reggel álmosan és fáradtan még le kellett cserélnem a nyárikat télire. Mert az nem kellett a vevőnek.

Ha minden jól megy, és a kerekeket is elviszik, akkor fele annyit kapok az egész autóért, mint amit eredetileg szerettem volna érte kapni romlatlanul.

Fáradt agyok, és mégsem tudok elaludni. Vagy pont azért. Alig várom a hétvégét. Kirándulunk. Jön Edó is. Jaj, csak ne lennék ennyire fáradt. Viszek kockát. Vinnék bort és társast is, de nem sajátíthatom ki az emberek idejét. Ezt a mondatot nyugi én sem értem.

Nincsenek megjegyzések: