2015. november 16., hétfő

Változások

Akartam irni egy bejegyzest a hetvegerol, hogy a fiam elkotozott otthonrol, mikor latom, hogy errol mar irtam. Feledekeny vagyok?

Azt biztos nem irtam, hogy visszajottem a rak-gyogyito ceghez dolgozni, es minden nap latok 3d kepeket mindenfele csunya betegsegrol, es az elso 2 hetben egy csomo csunya betegseget kepzeltem be magamnak. Mondom is a fonokomnek, aki korabban radiologus volt, hogy tudom, hogy normalis tuneteket produkalni, na de ennyire surun es ennyire sokfelet, mire valaszul csak annyit mond, hogy mindezek kozul a mehnyakrak a legrosszabb.

Talan azt sem meseltem, hogy a lanyos szobaban vagyok, ket fiatal kolleganovel. Tamogattak, hogy ne szokjak vissza a dohanyzasra. Minek is tennem, ha epp rettegek a rakoktol, miert siettetnem, vagy novelnem az eselyet? De azert nehez, mikor majd elalszom egy 3 oras iso szabvanyrol szolo oktatason, akkor igazan feldobna a verkeringesem egy kis erszukito slukk. Szoval azzal tamogatnak, hogy amikor kimennek "szunetet tartani", tartsam vissza, ok majd helyettem fekvotamaszoznak. Nekem is jo (ezt nem ertem, hogy gondoljak), nekik is jo (mert csipoben erosek, es szivesen dolgoznak rajta). Hat, ilyen furcsasagok vannak.

Villamlatogatason voltam Budapesten. Meghirdettem a fogadoorat, ahova a nagylanyom, a batyam, meg egy Mensas ismeros jott el. Tarsasoztunk. A pincerek csak neztek, de nem dobtak ki, ugy nez ki nekik szokatlan meg az ilyen. Bezzeg nalunk Finnorszagban szinte minden etteremben van egy polc, ahonnan tarsasjatekokat lehet kolcsonozni.

Hat, nem is tudom mit mondjak, hogy vagyok. Vagyok. Neha tok jol, es boldogan, neha meg szenvedek, most is mikor 4 orakor sotetedik, es meg 1 honap, hogy elerjuk a vodor feneket. Ho meg nincs, bar ne is legyen, meg nem csereltem teli gumira.

Van egy uj ugyfelem, meg azon kivul is jotekonykodok, de ez most nem lenyeg. Vannak fontosabb dolgok is, es tenyleg kevesebb ido jut panaszkodni, meg toprengeni, meg keseregni. Es ez jo. Csinaltam egy polcot a szivemben (hat ez milyen koltoi kep?), es probalom megtolteni.

Nincsenek megjegyzések: