2015. december 10., csütörtök

Hogy kerül az orrszarvú az asztalra?



Az adventi naptárban ma ez volt. Nem tudom hogy kerül oda, nem tûnik egy szelíd állatnak, nem oda való, nem tudom beleszõni a mesébe, nem is vagyok hajlandó írni róla. Már tegnap is bajban voltam az õsemberrel, pontosabban elõ-múmival vagy õs-múmival, de ha nem durcáztam volna és elvittem volna magammal, az ócskás telepen lefotózhattam volna az ócska rádiókat, lemezjátszókat bögréket vele. Ma is "tudod mit medve" hangulatom van, talán a kevés alvás. Egyszerûen nem lehet mindent belepréselni egy 24 órás napba, és mindig ugyanaz a visszatérõ kérdés: hol parkoljak? A reptér mellett baromi drága, ha messzebb állok le, akkor buszozni kell, de a busz lassú, így hamarabb el kell indulni. Most kivételesen fizetõs parkoló lesz, mert akkor maximalizálhatom az amúgy is rövid idõt a lányommal (mert hétfõn is valami idõrabló ünneplés lesz, akkor is elmarad az apás délután). Elegem van abból, hogy idõrabló feladatok irányítanak. Elegem van, hogy rinocéroszok bukkannak elõ a múmis mesében. Megyek tüntetni.

Közben - mondtam? - felkértek, hogy az önkéntes szervezet blogjába írjak. Írtam valami nagyon pozitívat, valami nagyon odavalót és frappánsat a tapasztalataimról, erre visszaírnak, hogy nagy része jó volt. Mostly OK. Hát tudod mit? Őket fogom leépíteni. Nem, azt nem lehet, annyira jó segíteni másokon.

Nincsenek megjegyzések: