2016. február 28., vasárnap

Leszokóban?

Tegnap szalonnát, töpörtyűt, paprikás szalámit vacsoráztam lilahagymával, feltettem a közösségi oldalra, és sokan lájkolták. A lilahagymát kivéve import volt mind. Aztán ma sültolbász volt savanyú káposztával, magyar szakács csinálta itt. Finom volt. Azt hiszem így nehéz lesz lefogyni. De úsztam tegnap is, ma is, szóval azért teszek ellene. Mit csináljak, ha kívánom a finomat? Mióta nem dohányzom (ez volt a 18. nap) hízok. De ennyi kellemetlenséget bevállalok, a hosszútávu célokért. A fura az, hogy most úgy tettem le, hogy nem hiányzott. Most nem a dohányzás káros hatásait írtam össze, hanem azt, hogy miért jó nem dohányozni, pl utáltam köpködni (mindig beindult a nyáltermelés), és lenyelni azt a kátrányos meg mit tudom milyen izét nem akartam. Sem nem kell utána legalább 2x kezet mosni. És nem kell titokban kijárni, ha itt van valaki. Háát, lehet, hogy most már így maradok. 3 hét állítólag a nehéz (legutóbb 2 hónap után kezdtem újra). Na mindegy. Most jobban alszom. Aztán majd kezelem a túlsúlyt, mondjuk konditerem függő leszek.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Fogadjunk, hogy ki sem próbálod a konditerem függést... Blis