2016. március 9., szerda

Cukrozott sz@r

Volt idõ amikor a repülõkön adtak is enni meg nem is. A vajaskenyeres idõszakra gondolok. Eszembe jutott ma ebédkor, hogy hozták a vajaskenyeret (ugyanez volt a Malévon meg a Finnair-en is), és a tévén ment valami fõzõs mûsor vagy étterem bemutató gusztososnál gusztusosabb kajákkal. Becsapták az agyat, a képet nézve azt hittük, hogy minõségi kaját eszünk...

Ma ugyanilyen érzésem volt. Lekéstem a munkahelyi étteremben az ebédidõt, ki kellett szaladnom a boltba. Ha már sz@r, legyen olcsó alapon vettem finn borsóleves konzervet, bagettet, és elhoztam egy ingyenes magazint ami tele van receptekkel meg étterem ajánlókkal, az áruházlánc saját "Kaja" magazinja. A kiváncsiaknak: K Ruoka. Abban nézegettem a szép képeket és ettem a vacak puhává fõtt borsót kenyérrel. De legalább olcsó volt.

Nincsenek megjegyzések: