2017. május 5., péntek

Küldjetek algopirint

Az a mese megvolt, amiben a béna kislány kifog egy aranyhalat, aki teljesíti 3 kívánságát. Mivel az egyik keze felfele áll, kéri, hogy mind a két keze legyen egyforma. Erre mind a két keze felfele áll. Mondja ne úgy, fordítva. Most mind a kettõ lefele áll, de bénán. Erre azt mondja megõrülök, és megõrül.

Kb így jártam ma. Elmentem a fogorvoshoz, mondom neki, hogy hol fáj a fogam, hol nem, csináljon valamit. Megpiszkálta, azóta folyamatosan fáj. Nem panaszkodhatok, ezt kértem.

Elmentem a hétvégén nyaralni, gyerekek, lejártam a lábam, és visszafogytam azt a 2 kilót, amit menetközben felszedtem. Rájöttem, hogy imádok utazni, és a pénz sem számít. Mekkora gazdagság, hogy van két kezem, nem bénák, és van szám, nyelvem, és még vannak fogaim is, és szabad országban élek. Igaz itt kisebbek a templomok... :) meg kicsit tovább tart a tél, de itt legalább este 11-ig világos van, és reggel már 4-kor, ha felkelek, kimehetek kapálni, mert világos van.

Nincs okom panaszra, csak a fogam, meg a torkom, meg a térdem, meg a vádlim ne fájna, ja meg a derekam. Meg lenne kis pénz a számlámon kajára. De aki utazik, ne egyék, és ne panaszkodjék. Most pofaalapállás van. (Küldjetek algopirint.)

Nincsenek megjegyzések: