2017. június 7., szerda

12750

Tegnap csodálatos nyár volt, 20 fok körüli meleggel, s megint ellátogattam a strandra fürdeni, de csak miután egy fiatal lány megsimogatta a fejem és levágta a hajam, most kimondottan jóképű vagyok, és szeretem magam, meg az izmaim... Virágzik a nárcisz... 1200 métert úsztam, de csak azért, mert a nap ugyan nem megy le, de azért laposabban süt 8 körül, és az úszómester mindenkit kitessékel a vízből 8:40-kor, nem értem minek, ha éjjel nappal világos van, akár lehetne menni éjjeli lubickolásra. S hogy el ne felejtsem megemlíteni, voltam konditeremben is, még kicsit óvatosan, nehogy kiújuljon a derékfájásom (lekopogom) most nem fáj annyira, jót tesz az úszás. Fogytam megint, pontosabban állandósodott a súlyom (tömegem) 100 alatt, ami jó, de már megint túl finomat főztem, s nem tudom megállni, hogy ne egyek belőle mindig, amikor a kedvem tartja. Most kimennék szaladni egyet a közeli mókus-szigeten, nyalni egy fagyit (milyen érdekes, így befejezetlenül - a finnben az ilyen határozott/határozatlan és befejezett/befejezetlen tárgyas ragozás bazi nehéz - helyesen úgy lenne h elnyalni egy fagyit, vagy fagyit nyalni, nem egyet, hanem általánosságban, vagy nyalakodni egy jót). Már megint az orális örömök, mikor nincs kivel beszélni, csak a fal hallgat, szinte kirobban belőlem a mondanivaló.

Azt mondtam, hogy megpályáztam egy csoportvezetői állást? Azt nem mondom, hogy izgatottan várom, de azért magasabb fizetés, cégautó, laptop, utazás jól jönne. De lehet, hogy nem is adnak hozzá se fizetésemelést, sem semmi egyebet, csak ingyen idegbajt. Akkor visszamondom.

A hétvége tele van programokkal, lesz légiparádé, lesz bográncsozás legalább 40 résztvevővel, szaunával és medencével, lesz gyerek is, és lesz társasjátékozás. Bár ha jó az idő, inkább kint lennék az erdőben, a tengerparton, vagy az uszodában. Mondjuk oda mehetek 8-kor is, mikor laposabban süt.

Nincsenek megjegyzések: